![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Fönstren kommer jag inte att dra ut över sidorna, det blir för mycket jobb för en liten detalj!!! De andra smådetaljerna är också saker som jag låter vara. Detta började som ett experiment med att konvertera "Ketchup"-produkter till Trainz och nu börjar vi prata om smådetaljer. Detta har hittills varit intressant och lärorikt men jag har andra planer också, långt från Stockholms Tunnelbana. Men fortsätt komma med synpunkter, mycket blir ju tillrättat, men jag kan inte lova allt. Dessutom kan kanske nån annan fortsätta, jag delar gärna med mig av mesher och texturer!!!
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Att flytta föraren till mitten är ju lätt gjort men det stämmer inte med hytten men skit samma, den vet jag inte ens om den blir av!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu ser det rätt ut!
![]() http://imageshack.us/photo/my-images...mg06152wp.jpg/ Körspakarna är ihopkopplade så man skulle kunna köra med höger, vänster eller båda händerna. Vart även så smart att man kunde välja mellan att stå och sitta och köra. Ergonomiskt såre smäller omt'! Nu för tiden har man bara en körspak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ser grymt snyggt ut just nu!!!
Kom och tänka på, att man kan "nummerge" vagnarna i Trainz! lägg till denna lilla grejen under varje vagnnummer Kod:
name "name" Dd kanske visste det redan, men jag bara påminner.
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag hade skickat detta vidare till Svenolov och Korvtiger för skriptning, men det är ju helt onödigt! Det intefererar inte alls med destname och linjenummer som ju är skriptade. STORT JÄTTETACK X2an !!!! ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |