![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Och jag är riktigt nöjd med vagnarna! De är asbra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Okej tack för svar!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det är bra att man kommer ihåg hur man gör det dära med kuiderna..
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Glatt överraskad av tuben, trodde inte att jag skulle vara direkt intresserad utav dom, men där hade jag fel. Brukar ha avlösning i Kista och får då åka kommunalt tillbaka till garaget och ta tuben en station till Hallonbergen. Är då väldigt glad, när en C20 kommer, men ibland så skramlar det in en C14. Tror nog, att det är först nu, som jag uppskattar dessa gamla vagnar och även fått mig att tänka. Att jag faktiskt har fått äran att åka med i dom allra första C1orna, dom med stolsryggarna mot fönstrena. Något som jag aldrig riktigt har tänkt på.
Tack för dessa vagnar, Lennart. ![]() Lite sent med ritningar, då det mesta är gjort nu. Men jag har lagt upp en massa ritningar i tråden Diverse ritningar på C1 upp till C20 av blandad kvalité, då detta dock enbart är Betor ifall du skulle få för dig, att ändra på någonting. Direktlänk till sidan nedan. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....1&postcount=95
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-04-04 klockan 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Wow vad snyggt lan!
![]() Dessa vagnar har jag verkligen saknat till trainz. ![]() Vad man har missat saker här på forumet. Men GBSF du vet väl om att man inte får ta och lägga upp andras bilder utan tillåtelse (står i forumreglerna). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Nu har jag också provat på vagnarna - det är verkligen en annorlunda känsla att ratta en sådan än ett smalspårigt ånglok! Bra acceleration t.ex.
Hoppas att vi får en bra tunnelbana bana nu när lan har gjort så fina vagnar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Detta eviga gnällande över "Revirmärkning" gör mig minst sagt trött. Vi är ett litet begränsat forum med ett gemensamt stort intresse och i allt utbyte vi kan ha borde det vara självklart att kunna publicera här!!! Vi tjänar inga pengar på detta utan jobbar helt idéellt. Hela webben är full av mer eller mindre värdelösa bilder med "Copyrightmärkning" och jag "skiter" högaktningsfullt i detta. (Loyola). Och du Emmy, tänk efter: Skadar detta upphovsrätten?
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
GBSF har inte gjort något fel, han har ju länkat till sin bild. Det ser man om man högerklickar på bilden.
![]() |
![]() |
![]() |