![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Alltså, nu blir det ju snart problematiskt här.... med alla de här fina tunnelbanevagnarna vill man ju nästa använda dem. Men hur sjutton blir det med realismen om man anlägger en tunnelbana i Ockelbo??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det ena gav det andra under bygget så det blev en C4 och en C13 också.
Nu skall bara det mödosamma konrollerandet av att allt fungerar och sitter rätt göras. Vagnarna har Scharfenbergkoppel eftersom det ingår i STL NG-koppel. Om nån kan komma upp med en ordentlig bild eller ritning på ett Westinghousekoppel så kan jag snickra till ett och införliva med boggin så att ser bättre ut i snäva s-kurvor. I den här serien av vagnar ingå alltså C1, C2, C3, C4, C5, C13 och C14. Möjligen stukar jag till hytten så den blir mer lik en tunnelbanehytt, vi får se?
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Sjukt snyggt Lan! Längtar tills dessa släpps! Då blir det bygga tunnelbana!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Trevligt lan, alltid kul med gamla tunnelvagnar, även fast jag tyvärr inte är så aktiv med trainz längre...
Slänger också upp några bilder. ![]() Bilder på C2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2012-04-02 klockan 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Och en interiörbild från C6 tyvärr lite mörk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Om jag bara haft nåt vettigt underlag att utgå från. Hittar inga vettiga bilder på varken koppel eller boggier!???
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Där har du kopplet på en C2:a! Stor bild så du kan se alla detaljer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Halvkassa bilder på "boggisarna". Fortsätter gräva i datorn.
|
![]() |
![]() |