![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Har byggt lite idag, men inser att min dator är på tok för seg! Trainz kraschar efter runt 100 min spelande
![]() Som ni ser har bilderna på senaste tiden fått en sämre kvalité, men eftersom jag inte längre laddar upp dem på Imageshack->bifogar hit (för att förminska dem, hade tidigare inget program för det) så har dem blivit lite mer otydliga... Tyvärr. Men Imageshack har tydligen begränsat antalet bilder till 500, och det har jag överskridit en... del. Så några fler tågbilder från mig blir det nog inte så ofta!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
fina bilder du lagt ut.. kul för oss alla att det finns så mycket svenskt att ladda ned...
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Ser fortfarande kanonbra ut
![]() Tycker inte att bilderna ser speciellt otydliga ut. Men det är ju klart, jag ser ju skillnaden själv på mina bilder, som jag har förminskat när jag visar dom, mot för orginalen.
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Tack stina! ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2012-03-21 klockan 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Var otroligt längesedan jag spelade Trainz. Eftersom det kommit så många nya, fina tåg på senaste tiden så tog jag och provkörde vovven's vedeldade ånglok A1021! Ett riktigt fint lok! Har du inte installerat det än, vad väntar du på då?
![]() Men, har lärt mig att man inte bör bygga i Trs 2009 SP4... Vilket är det jag har... Bör jag fortsätta (har, än så länge, inte stött på några problem, utom att Trainz kraschar lite då och då), eller finns det risk att ingen kan använda rutten när den släpps...? (Ska visserligen införskaffa mig en ny dator, som jag kan ha SP3 på och fortsätta där, eller går inte det? Jag är OTROLIGT oteknisk, vill jag bara påpeka...)
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |