|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#181 | |
|
Medlem
Join Date: May 2004
Location: Tokarp, Jönköping, Sweden.
Posts: 916
|
informationen ekankal...!
Quote:
__________________
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Location: Huddinge
Posts: 27
|
Hej på er, Är det någon som vet vart man kan få tag på denna spårvagn samt spårvagnshållplatsen/Trottoaren?
Bilden är ekankal,s och jag hoppas att det går bra att jag lånar den?
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Quote:
.Spårvagnen (ICS 1420) finns här http://br120.ucoz.hu/load. Plattformen (<kuid:69084:37018>) minns jag inte vart jag hittade, oxå har jag bytt namn på den, och minns inte vad den heter i orginal heller, men jag TROR att den heter något med "Strab" i alla fall, om det nu kan vara till någon hjälp.
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Medlem
|
när vi ändå talar om välbyggda spårvagnar http://img402.imageshack.us/img402/3...1110160006.jpg finns att ladda ner på¨http://www.ptram.eu/
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Quote:
EDIT: rac_hammer, oja! Dessa spårvagnar är troligt snygga. Rekommenderas helt klart att laddas ner, dem är extremt snygga! Men man bör köra dem i cab-mode såklart, då hytten är lika snygg och häftig som svenska hytterna som finns här!
__________________
//Joakim Wahlberg Last edited by Jockes; 02-27-2012 at 05:44 PM. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Location: Huddinge
Posts: 27
|
Tack för hjälpen man får!
![]() Vill fråga en sak till. Vart kan man få tag på det där snygga spåret som finns på denna bild. Bilden är ekankal,s Last edited by Emmy; 02-27-2012 at 10:09 PM. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Tyresö,Stockholm
Posts: 500
|
Det är Ekankals repaint...
Sök på X2000 i downloads delen. Där hittar du både Ekans och Bengans ommålningar.
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Location: Huddinge
Posts: 27
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Sök på "TSM track" på DLS, finns en hel massa varianter där.
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Location: Huddinge
Posts: 27
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Tyresö,Stockholm
Posts: 500
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Medlem
|
jag söker en sådan där rälsbit som är en station som man kna ändra vilket gods som finns i som vagnarna lastar... någon som vet vart det finns?
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 1,430
|
Det finns inbyggt har jag för mig..
ingen aning vad den heter, men tryck Ctrl+Shift+F (kan vara alt istället för shitft) och sök efter industry. Se till att vara inne i menyn (fliken) objects =)
__________________
/Leoj Jaudidamdamdubidamdam |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Medlem
|
Någonstans skrev någon om att det fanns isolerings balar och massa andra saker till byggen att ladda hem på dls men minns nån vad authorn för dem heter? Letat runt här utan att hitta rätt inlägg...
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Kan det vara det här du är ute efter??
__________________
Ekan |
|
|
|