![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Den jummiga vätterbrisen? Det låter behagligt, inte som den råkalla vind som brukar komma från Vättern!
![]() Viadukter/broar har jag "byggt själv" i den mån att jag har använt det som bjuds i RW och satt ihop olika delar (en bro här, ett betongblock där). Har inte byggt nåt själv i 3D-program. Det är dock nåt jag saknar: typiska svenska (vanliga tråkiga gråa) betongbroar/viadukter. Nån som känner sig manad att bygga? ![]() Tack för kommentarerna förresten! Jag hoppas på att släppa rutten när den blir lite mer användbar. Än så länge är det bara byggt Jönköping godsbangård - Jönköping - Bankeryd + nån km till. Kanske kan släppa version 1 när banan har nått Falköping? Senast redigerad av Hgv den 2012-02-08 klockan 02:18. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|