![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1021 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]()
Hörru du jag skriver inte en massa skit och jag har inte gjort några personliga påhopp. Visa mig påhoppen jag gjort i så fall. Ekankal: Lägg ner med ditt jävla skittsnack nu på en gång!
![]() Haha jäkla kommunist forum. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Tidigare ssg
|
![]()
Förövrigt tillåter inte Sj el något annat företag/operatör att "någon" utan deras tillåtelse använder sig av deras logotyp och dessutom förvanskar den. Tänk på det.
![]() |
#1024 |
Medlem
|
![]()
Alla stora imperium som romarriket nazisterna och sovjetunonen förfaller till sist och det kommer att ske här med. Detta iimperum som styrs med järnhand kommer att falla till sist. Är det framtidens tågälskare som ni har något emot. De är framtiden och ni måste inse det. De är lika muppiga som er.
Ni måste börja anpassa er och välkomna oss nya om detta ska fungera! Annars blir det tyvärr såna här gräl. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av X2-lover den 2012-02-04 klockan 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | ||
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Detta är ändå det bästa tåg(simulator)forumet som finns, där tonen helt klart är den trevligaste tycker jag.
![]() |
![]() |
#1028 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Jag hoppas för övrigt att du har läst Rojjes inlägg både en och två gånger, det var väldigt välskrivet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej X2_lover!
Har du följt maxmåttet? Utdrag från regler här. § 3.9 Taggar/Signaturbilder - Gällande signaturbilder är det följande som gäller. Om ni väljer att ha en egen tagg så försök att hålla den under 10Kb och tänk på att den ska vara max 400 pixlar lång och 60 pixlar hög. Likaså gäller att det räcker med 1 signaturbild och inte flera under varandra. Hoppas du ändrar din signaturmått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Åhåjaja, kan ingen barmhärtig sparka ut den här fåntratten från forumet.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2012-02-04 klockan 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Ok, men fargus känner sig ju jävligt utanför här på forumt. Han är liksom utanför gänget kan man säga. Kallar du det för att bli bra välkommen eller???? ![]() ![]() ![]() Man ska inte sparka på de som redan ligger! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
X2-lover:
Den 4:e augusti är du välkommen åter att posta inlägg. Passa hemskt gärna på att läsa igenom reglerna och fundera på tonen du använt mot andra i forumet och i den här tråden. Du kommer åt att läsa forumet under tiden dock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fast jag tror jag sätter en redirect på x2-lovers IP så att han kommer till disney.com varje gång han försöker komma åt sidan. Känns som han passar bättre där.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Tidigare ssg
|
![]()