![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag en landskapsdesigner som hjälper mig med rutten i projektet!
Men jag saknar nu en 3D-designer som kan göra tåg i Trainz 2009! Skriv din e-postadress här så berättar jag hur det skall gå till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() Jag vill inte göra dej allt för besviken, men förvänta dej inte att någon ställer upp och gör några 3D-modeller på beställning. Dom få som pysslar med sånt, brukar i regel bara göra modeller som dom själva är intresserad av, och oftast vara vänlig nog att dela med sej av dessa. Ska du "beställa" en speciell modell, så blir du nog tvungen att vända dej till en äkta 3D-artist, och då blir det DYRT, MYCKET DYRT. Men vem vet, det kanske finns någon okänd talang någonstans där ute, som vill ta chansen att visa upp sina färdigheter, även om det är minst sagt långsökt.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Oki! Jag fattar vinkelen! ;D Tack att du sa det, hade anning om det!
![]() Det var ju bara en idé som jag trodde det skulle bli en hit, men aja! :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
God Natt allesammans
![]() Som ni säkert redan har upptäkt så hjälper jag Anton med rutten ![]() Här Anton kommer lite bilder ifrån Bridge Station ![]() Mycket Detaljer återstår :P Håller på att färdigställa ( del 1 ) med tillbehören innan jag skickar över den till dig ![]() ![]() har ju hämtat hem alla detaljer från div sidor ![]() ![]() Senast redigerad av wars786 den 2012-02-04 klockan 04:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Mera !
![]() // Gurkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Lite till
![]() Sugen på fortsatt bygge nu då Anton? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ni som undrar vart div grejor kommer ifrån så har jag ej något bra svar då jag tankat hem på måfå men vissa hus och skyltar finns på Stws skivor som finns att ladda ner ifrån Banbyggarna .
// Gurkan Senast redigerad av wars786 den 2012-02-04 klockan 05:58. |
![]() |
![]() |