![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tar en lite paus på projektet! Men det ska nog gå i gång snart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Kul att du kommit igång
![]() ![]() Själv har jag börjat med ett nytt då jag lagt malmbanan åt sidan :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Mmm hoppas att det blir något av bara!
Behöver en landskapdesigner så att nån kan ersätta mig när jag gör nåt annat! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Kan ju alltid hjälpa till lite grand
![]() ![]() Kör själv 09 så det blir ju minimialt med problem ![]() ( Gurkan_borlange@hotmail.com ) / Gurkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Okaj!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag en landskapsdesigner som hjälper mig med rutten i projektet!
Men jag saknar nu en 3D-designer som kan göra tåg i Trainz 2009! Skriv din e-postadress här så berättar jag hur det skall gå till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() Jag vill inte göra dej allt för besviken, men förvänta dej inte att någon ställer upp och gör några 3D-modeller på beställning. Dom få som pysslar med sånt, brukar i regel bara göra modeller som dom själva är intresserad av, och oftast vara vänlig nog att dela med sej av dessa. Ska du "beställa" en speciell modell, så blir du nog tvungen att vända dej till en äkta 3D-artist, och då blir det DYRT, MYCKET DYRT. Men vem vet, det kanske finns någon okänd talang någonstans där ute, som vill ta chansen att visa upp sina färdigheter, även om det är minst sagt långsökt.
![]() |