![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Har ingen läst readme:n? Där står det hur man reder ut problemet med objekt som försvinner!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Det är för att det är för många objekt här. Testar du i OpenRails så är problemet borta.
![]() EDIT: Jag har samma problem i DK2000H, med MSTSBin. Dock bara på Köpenhamn H och Århus H. ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag tror det är MSTS-grafikmotor är för lite numera i dagens läge. Den hinner inte läsa av objektfiler. Det är samma sak med min rutt i vissa tiles. Jag hoppas verkligen att ORTS ska fungera riktigt framåt. Annars är mitt 9 åriga arbete förgäves. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Ja, jag har i alla fall inga problem i OpenRails. Jag tycker inte alls att ditt arbete är förgäves Totte, om problemet uppstår är det ju bara att spara och ladda om aktiviteten.
![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
Jeg har ikke lagt inn open rails på min data , prøvde en gang men det funket ikke. Er det noen fare for at rutene ikke vil fungere på maskiner uten open rails ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Bönan!
Ledsen att jag hittar fler fel, det är spåret som är galet. Ser konstigt ut på spåret om du tittar noga. Tåget veks av spåret och flög. Körde ORTS och omöjligt med MSTS. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
msts-rutter |
|
|