![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Vet någon vad som kan vara problemet? ![]() Pierre: Det är tyvärr inte öppningsbara dörrar... ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2011-12-17 klockan 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har lyckats med genomskinliga fönster nu!
![]() Vad tycker ni om målningen? ![]() ArlandaExpress1.jpg ArlandaExpress2.jpg ArlandaExpress3.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut! Antar att tåget är för smalt?
![]() Du kan gärna skicka din version av tåget till mig, jag har tänkt att släppa det med rutten (om jag får skaparens tillstånd). Min X40-repaint kommer också att komma med... ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Arlanda Express har väl endå högre perronger på Stockholm C osv för att passa tåget bättre? Aja, tåget är väl ganska like original utförandet på X3; http://www.lokman.se/Tagbilder/Svens..._So_030320.jpg
EDIT; Kolla engelska pendeltåg för en som liknar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag gick igenom precis hela listan över brittiska motorvagnar från 1885 till idag, och denna var den som var mest lik...
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Om det blir något högre plattformar på sträckan CST - Arlanda i Sthlms-rutten kommer säkert tågen att passa bra.
![]() |
![]() |
![]() |