![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mycket vacker buss! Keep up the good work!
![]() |
#32 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fått klart det mesta idag (tror jag?) och skickat till mina "sommarlata" betatestare. Ett par slutbilder från detta lilla projekt:
![]() |
#33 |
Veteran
|
![]()
Har snickrat ihop en svensk busshållplats med passagerarstöd och tänk den fungerade direkt !!??
Kommer väl några med kur samt med SJ Omnibuss skylt vad det lider.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-06-30 klockan 17:55. Anledning: Felstavat :SL skall vara SJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Snygt är inte fönnamnet äengång. Den är jättehäftig! MVH / BjörnL PS nu åker jag till Island som ju är fullständig tågöken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Veteran
|
![]()
Gjort tre hållplatser till, en till för Postbuss med kur samt de två för SJ omnibuss. Visar lite bilder på eskapaderna:
![]() |
#36 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En buss till, som ska försöka efterlikna GDG:s bussar.
![]() |
#37 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En specialare från Lennart också. En Scania med Volvo front, som har blivit en GDG-buss.
![]() |
#38 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Fantastsikt. Hur läcker som helst.
En fråga bara, hur får man cykelhållaren still och släcker blinkersen? Undrar även om jag använder "fel" osynlig räls, ty det är rälsdunk när bussarna kör. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Man måste nog lägga till taggen "Disable tracksound" i configen till bussarnas boggies (hjul), om man ska få bort ljudet.
![]() |
#40 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det är gjort nu!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-12-15 klockan 21:18. Anledning: Done |
|
![]() |
![]() |