![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nä det kan du skippa!
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
tyvärr är all uppdrag pajade å inte längra funkis tydligen
Back to the 80´s Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 transWaggon Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 transWaggon Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 02 Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 02 Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 transWaggon Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 transWaggon Consist builder - cant load rail vehicle MAV habbiiins H15 01 Consist builder - cant load rail vehicle FS habbiiins H15 02 Ett riktigt oväder Driver service3 at Lat 0.02402 Long -0.00071 invalid start point check electrification and train typ. Driver service1 at Lat 0.00042 Long -0.00017 invalid start point check electrification and train typ. samma fel på ns rbo å ns sib Om morgonen smyger X7an Driver sj x7 at lat bla bla long bla bla invalid start point electrification and train typ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
sågen även nu i free roam är det inte finns rälls å inga gator någon stans
kan detta vara på grund dom har updaterat till från RW2 till RW3? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Gripen00!
Har du prövat klicka på Claer Cache på fliken Tools&Docs?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-11-02 klockan 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jupp vad den nu gör samma fel både före å efter..
riktigt tråkigt hadde sett fram mot å köra lite svenska banor Gripen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
har nu totalt gett upp till stor besvikelse är det bara å konstatera
RW3 inte suportar bergslagenbanan utan en stor uppdatering av banan å uppdragen.. Får tills vidare hålla mig till vad som finns på steam å ladda ner.. Gripen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Tjena grabbar,
jag har investerad 5 timmar igår för att få igång banan på TS2012... Jag kunde reda ut allt vad som saknades till att köra free roam & 80s scenario, köpte tom RC6 loken ![]() Men titta: ![]() ![]() Vad är problemet i free roam? Vilket tåg ser så konstig ut? Andra bilden är från 80s scenario. Har någon en aning vad som kan vara fel här? Eller är det också pga uppgraderingen till RS2012? Tack för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Jag fick samma problem med EMU tåget i TS2012 men det försvann när jag körde banan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hittar inte DK2000 av Erich... Nån som vet vart den finns?
Phuff, Phuff Senast redigerad av TrainFantasty den 2011-11-27 klockan 21:59. |
![]() |
![]() |