![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Har du nångång kört defrag på din dator?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Låter som att din dator in orkar ladda alla assets, prova att defragmentera hårddisken, och stänga av bakgrundsprocesser och se om det hjälper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Upptäckte en intressant sak, när jag testade att avaktivera Anti-aliasing så försvann himlen och marken i spelet.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kör en defragmentering nu och ser om det hjälper..
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jösses hur lång tid tar det egentligen? Har hållit på i över en timme och är bara på Gång 7: 22% konsolider....
Hur lång tid är det kvar då?
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
defragmentering tar väldigt lång tid.
Det beror också på hur stor hårddisk du har, samt om du defraggar hela hårddisken eller bara en partition av den. Men du får räkna med en 4 - 6 timmar iaf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Men går det att spela spel medan det pågår?