![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Här kan ni posta alla frågor, kommentarer, problem och liknande som specifikt rör de moderna signalmodellerna. Lycka till med signalerandet!
Filerna finns här i downloadsforumet: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=30683
M V H Johan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av JohanV den 2011-08-13 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Johna tack så mycket du har gjort ett toppen jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag är först in då
![]() ![]() Måste tacka och bocka för signalerna ![]() Fick problem med bildstorleken. Citat:
Citat:
![]() Tycker någon att det här låter olämpligt/oschysst/inte trevligt så kan man alltid anmäla/rapportera det. JohanV. Ta inte illa upp att det just blev så här i början av din tråd och att det kom utanför ämnet. Skulle inte ens ha frågat från första början om hjälp. Jag kan lätt missförstå saker. Citat:
Mitt svar handlar inte om spydighet. Jag utgår från den information som du bifogar i din fråga och svarar därefter. -
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av svenolov den 2011-08-13 klockan 23:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vi glömmer det nu. Inte ska vi älta det mer. Leder bara till bekymmer. Tillbaka till ämnet
Jag installerade alla när du laddade upp de men nu när jag installerade de igen så funkade det efter jag kommitade de. kanske beror på att jag i förrigår kväll, patchade till TS2009 SP2 ![]()
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2011-08-13 klockan 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Funkar perfekt
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Får detta felmeddelande.
Vad är det för fel? Vad behöver åtgärdas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
Har du installerat alla filer i mitt downloadsinlägg? Har du installerat alla scriptbibliotek m.m. från länken i samma inlägg? Vilken version av Trainz använder du? Version 3.1, dvs TS2009 SP2 är den lägsta kompatibla versionen.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej! Jag har installerat allt, t,o,m, allt i länken.
Jag har version: TRS 2009 Build 41844 Version 3.1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....2&postcount=14
![]() |
![]() |
#10 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Citat:
Gör först en quick database repair. Då kommer det förmodligen upp en del gula/röda pusselbitar, som du sedan kan analysera.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej! gjorde som du sa och hittade ett frågetecken på Sound Library.
Kuidet är :<kuid:177292:209041> Vet du vart jag kan hitta det? PS. Hittade inte några röda pusselbitar, bara gula och frågetecknet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Den finns om du följer länken och laddar ned allt från den posten med grundscriptet i. Den saknade kuiden är SoundLibrary 3.11.1 och den finns i grundscriptsposten. Dock så har den en kuid2:a men det skall inte vara några problem.
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Detta har man väntat länge på. Ett beundransvärt bra jobb av svenolov, Johan och korvtiger som har gjort de moderna signalerna och semaforerna möjliga!
![]() Ett stort TACK! ![]()
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
??? Laggar det för mej eller är andra sidan borta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Nejdå, den är inte borta. En del inlägg är flyttade HIT, i och med att det handlar om grundskripten. Se post #32.