![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Då slår han mitt rekord med -0,2! Det är ett jättepaket som kommer att ta lååååång tid att uppdatera om ens Korvtiger har lust!? Vi kan ju vänta och se om de nya "stitched track" håller vad dom lovar (dom är i alla fall build 2.9 ff).
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så kan jag åta mig, den uppgiften och sedan lägga upp dom här.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fråga Korvtiger om det är OK! Varför 2.7? Varför inte 2.9 direkt? Jag hjälper dig gärna med det jag kan.
Var medveten om att CCP kommer att kräva en hel del ändringar!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Bengan, jag kan göra det själv, skall bara hitta något program med macro så kan man bara peka på alla mappar och vad som skall ändras så vips är det fixat! Lägger upp det när jag är färdig.
Anledningen till build 1.3 är nog att jag undvikit att blanda in buildnummer när jag gjort saker, då saker enligt CCG vid flera tillfällen blivit obsolete. Finns det några viktiga ändringar vad det gäller spår mellan 2.7 och 2.9?
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej korvtiger
Om du skulle vilja det vore jag och spyfrog dig evigt tacksamma. MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Oinvigd i dataspråk som jag är ![]() Jag har nämligen inte hämtat hem de två CDP-filerna i början av tråden ännu. Skall jag vänta? Hälsningar
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Vad som diskuteras här är en versionshöjning av dessa spår till 2.9 istället för 1.3 för att de skall läggas upp på DLS möjligen men det påverkar inte broarna som du laddar ner här... |
|
![]() |
![]() |