|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-07-30, 10:50 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Underbart!! Jag gillar verkligen din rutt, men jag är säker på att den kan bli mycket bättre! Alla svenska rutter till MSTS är mycket uppskattade!   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-08-01, 17:02 | #2 | 
| Tidigare Ruben Reg.datum: Oct 2008 Ort: Stockholm 
				 |   

Vad kul! Ser fram emot det!    | 
|   |   | 
|  2011-09-04, 19:52 | #3 | 
| Medlem |   

Hej! Bygger vidare på MUMA. Det går framåt, men inte så snabbt.  Tänkte visa upp ett par bilder från den nya, dock ej färdiga, bergsskärningen plus en länk med en "jämföra-med-bild". Bild 1: Spårvagnståget vid bergsskärningen på väg söderut. Jämför med denna bild. Bild 2: Bergsskärningen norrut Bild 3: Dito söderut Måste byta marktextur på denna biten så det ser lite mer "skogsaktigt" ut! Och lite mer växtlighet på berget... 
				__________________ Och detta hälsar Patrik!   | 
|   |   | 
|  2011-09-04, 20:15 | #4 | 
				 |   

Väldigt, väldigt fina detaljer!  Får man fråga var du har hittat bergsskärningen som objekt? Skulle passa bra på min rutt!   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-09-04, 20:16 | #5 | 
| Tidigare Ruben Reg.datum: Oct 2008 Ort: Stockholm 
				 |   

Det blir bra det! Har ju varit där och kört själv!   Otroligt fin spårtextur. Visa gärna mer bilder.   | 
|   |   | 
|  2011-09-04, 20:53 | #6 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   

Bra och välbyggt! Det blir bättre o bättre.
		 | 
|   |   | 
|  2011-09-05, 09:27 | #7 | 
| Medlem |   

Tack så mycket för berömmet! Det värmer!   Jag ska visa mer bilder framöver. Det är Sigma här på forumet som skapat berget. Jag hittade det någonstans här för ett par år sedan. Texturen är min och är fotograferad vid det aktuella berget mellan Malmakvarn och Östersjön i Malmköping. 
				__________________ Och detta hälsar Patrik!   | 
|   |   | 
|  2011-09-05, 16:03 | #8 | 
				 |   

Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av texturen? Jättefin och skulle passa på fler svenska rutter!   
|   |   | 
|  2011-09-06, 17:42 | #9 | |
| Medlem |   Citat: 

__________________ Och detta hälsar Patrik!   | |
|   |   |