![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej alla och tack för svaren
I slussens config står ju kuid <kuid2:56732:28107:3> region "Canada" light 0 type "Station" icon0 <kuid:-3:10164> icon-texture "icon_station.tga" height-range -100,100 script "Station" class "Station" och i min.... username "Wintjern Anrikningsverket" asset-filename "Wintjern Anrikningsverket" height-range –100, 400 Det är ju samma men det fungerar inte med höj o sänkbarheten för mig. Nu gör det mig inget för jag kan ju ändå ha spår på andra höjder än z=0 Den röda linjen representerar z=0 och hårkorset origo. Så länge hela mdellen är rätt placerad i höjdled i förhållande till hur det som är i origo skall ligga i höjd så kan man lätt ändra marken på andra platser än just vi origo i surveyour. Så mitt problem är löst i alla fall. MVH / BjörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
build nummret styr bla hur den uppför sig
asset-filename är väl gamla sättet? (det är väl detta som länkar till .im filen??) :S mesh-table { default { mesh industry.lm auto-create 1 } }