![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nja så intimt blir det nog aldrig, men när jag ser Bjornls Donjvagn med sina tolvkantiga hjul på gatsten får jag vissa ljudassociationer, ge mig en riktig häst, en gatstensgata, en vagn med tolvkantiga hjul och en bra inspelningsutrustning så ordnar jag det ;-)
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
En kille man kan känna för... men var i herrans namn har han fått tag i alla backarna?.. inte hos Calles i Flensburg va...?
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nä, eländet med svensk öl i Tyskland fanns inte på den tiden (nu går det ju ner 30 svenska långtradare i veckan med svenskt öl till nordtyskland, och sen åker vi svenskar ner och kör hem det igen. Från ett land med de bästa ölen i världen, ack ja!). Åssbon med ekipage "galopperar" väl varje morgon ner till Lyckholms i Almedal och hämtar ut dagens ranson, kan tänka!?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Inte är buisness miljövänligt... men vi låter det hålla på...
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Blev vi bekanta med ett par nere i Side förra veckan, som har sommarställe på Särö... fick just en inbjudan att besöka denna ö nu i sommar.. blir att ta med kameran... vilket kap..