![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Jag är riktigt imponerad av ditt arbete med X9:an Lan!
![]()
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Tack Alex, det är riktigt kul när allt flyter på! Ditt landskapsbygge imponerar på mig, sånt är jag värdelös på. Men det är väl bra att vi har olika talanger, det för vår hobby framåt!?
Experimenterar med en nightmesh till hytten, får se vart det leder ? Om hyttbelisningen är tänd ser det väl ut ungefär så här, men under gång är den ju släckt och då skall endast instrument, varningslampor, ATC och läslampa lysa. Det blir 3 olika texturer som skall växlas in, men det kan gå, med lite hjälp av "högre makter" som t.ex. Svenolov !?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ser ju bara underbart hitills!
Det syns att du har blivit ännu bättre på att bygga! Lycka till! ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bländat till texturen för att passa på natten under körning! Ser rätt hyfsat ut, men det finns mer att utveckla, som vanligt. Det är kul när saker beter sig till det bättre!?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Helt otroligt snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Blir det "fungerande" ATC? Otroligt snyggt!
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Som vanligt ett väldigt bra jobb Lan. Jag gillar särskilt den roliga tidningsrubriken
![]() Själv är jag dock mera van vid PrintScrn. |
![]() |
![]() |