![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Här kommer lite bilder från mitt nya projekt! Känns bra att börja om nu när man är lite bättre, lite säkrare och en hel del mycket klokare i ämnet Trainz!
Detta kallar jag kvalitetstid och avkoppling, att i sista timmen varje kväll, bygga lite innan sängdax! ![]() Hoppas ni gillar det hela! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Snyggt Hobo.... fint bygge du håller på med...!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Sista bilden njurbar.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack för berömmet det får en att gå vidare i vardagen! Jovisst är sista bilden riktigt härlig. Glömde slå på längre distans, så de vackra bergen längre bort på en del andra bilder kom inte med
![]() Senast redigerad av Hobo den 2011-05-11 klockan 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Mycket tjusigt hobo
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mycket fint Hobo
![]() Du börjar komma upp i "Ekanklass" och har lärt dig snabbt. Synd att du tappade bort det tidigare jobbet. "Man ska inte gråta över spilld mjölk". Såvitt jag kan se har det istället givit dig inspiration att gå vidare. Keep on... ![]() Hälsningar
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Att närma sig "Ekanklass" måste ses som en riktig hedersbetygelse
![]() Jättekul då jag beundrar hans bilder som alla andra. ![]() Jag fick tillbaka min värld, men den kändes rätt "förbrukad" när det kom till kritan och jag väl börjat på ett nytt projekt. Nu satsar vi på smalare värld för att motverka känslan av att åka i cirklar, långa distanser alltså, med mera verklighetstrogna lösningar och vyer. Fortfarande blir jag galen på att leta saker, och tycker det mesta är så korkat döpt, men det är jag nog inte ensam om. Bortsett från det, så ja, jag tror jag har "mognat" lite. Så länge det känns rätt och roligt, så kör vi på. som jag förut skrivit, det är kvalitetstid, att sitta med Trainz och plantera ryska blommor i dikena. Bättre avkoppling var det länge sedan jag var med om! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hobo,
du har talang grabben! Du blir säkert en mästare vad det lider för du har blick för detaljerna och helheten!!! Snygg start - nu väntar vi tålmodigt på en fortsättning!?