![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mitt tåg rev ned kontaktledningen vid Ekeby igår.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Hoppas det inte var den. Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Windows ha gått och gjort en en "Disken i enhet I: måste formateras innan den kan användas"-grej på min externa hårddisk bara så där utan vidare. Men men, där låg ju bara 500 gb viktiga filer, inklusive hela texturbiblioteket. Glad bli man ju inte. Är den andra lagringsenheten som gått åt på precis samma sätt bara för att dator-j*veln envisas med att krasha mitt i filöverföringar
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Är så förbannat trött på den så kallade kollektivtrafiken i den här eländiga delen av landet man dessvärre bor i! Ska till Gävle på söndag med veterantåget från Borlänge, som avgår 09.00. Men på söndagar går tydligen inte tidiga TiB-tåget till Borlänge. Och den enda bussen ankommer 20 minuter för sent. Och inte kan man ta sig till Gävle med "vanliga" tåg heller. Nej, första förbindelsen tar över 4 timmar, går via Uppsala och innebär att man är framme till kvart i ett på eftermiddagen. Varför bor man just här av alla ställen?????
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu är det förbannande veterantåget fullbokat också! Blir väl att sitta hemma istället då...
![]() ![]()