![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
När jag började detta samarbete med Ekan hade jag lite tvivel om det skulle gå att göra presentabla lok av STW:s gamla "polygonsnåla" original, men Ekan har med dagens uppladdning av Da bevisat motsatsen, BRAVO!!!!!! Jag ser nu att det går att göra underverk på snart 10 år gamla modeller. Stort Pris till dig, Ekan!!!
![]() |
#32 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Nu finns uppdat. "Ue orange" + kollegan "Uf 860 orange" att ladda ner på downloads
![]()
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
I mitt tycke är det av de häftigaste lok SJ haft igång.... Tack för denna.....kommer till användning framåt..
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Efter Lans och Ekankals uppdateringar av diverse STW lok så önskar man ju nu att man körde 1435mm samt hade en tråd hängde över spåret och att man körde 60-tal....
Nu nöjer jag mig att applådera från sidan tills SJ hinner få upp tråden över stambanan genom Ockelbo (någon gång under 50 talet). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ekan, har du någon produkt till vagnarna som passar?
EDIT: Såg att produkten kom med i cdp:n Senast redigerad av Rc611 den 2011-04-01 klockan 22:08. |
![]() |
![]() |