![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Jag har konv. pm-filerna till .im, och det är nya skuggor på båda två. På tal om skuggor, så kommer det ett uppdat "Z4p SJ", med en riktig skugga, vilken "sekund som helst" ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
För övrigt, de virkesvagnar du använder - var har du hittat dem? Jag tänker på de som du drar efter Z4p:n i flera bilder.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
För er som hann ladda ner Z4p, och fick fel boggier (4-axl), så är det fixat, bara att ladda ner det igen (har bytt ut cdp-filen).
--------------------------- Spyfrog: Minns inte riktigt vart jag hittade dom, mer än att det var en rysk sida, men jag ska kolla upp det. Men man måste byta boggier, för dom hade bara 750mm-bredd.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det är fel färg på Yp:n. Här länk på en grön rälsbussläp i Västervik
http://www.smalsparet.se/index.php?o...temid=79&id=24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Ja, inte ska den då föreställa den du visar på bildlänken inte. Om du läser första inlägget, så står det att både Yp'n & loket är FICTION = påhittad ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ekan! Har en fråga om gräset i bakgrunden,
är det från hemsidan greenery och gräset heter möjligtvis gras (någonting som jag inte kom ihåg) gelb eller graun elle gelb/graun? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Vill bara påminna om att Märklin gav ut en grön variant av Da-loket ca 1957 .. med artikelnummer 3118.. tror jag... snygga gröna modeller här Ekan.. tack...!
![]() |
Taggar |
diesellok, motorvagnar, smalspår |
|
|