|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Hej allihopa.
Här är en alfa version av min elledning. Polygon räkningen är lite väl hög i den här tror jag och det finns inga LOD objekt..... tänkte ni kunde få ett smakprov iaf. Men som sagt - det kommer en uppdaterad version hade jag tänkt mig... screen4.jpg Elledning_60kv.cdp Last edited by spyfrog; 03-07-2011 at 12:03 AM. Reason: Bild saknades... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
Tack
![]() Kommer också till användning.
|
|
|
#4 |
|
Veteran
|
Tackar å bugar.
En grej till man kan stryka från "saknat"-listan .
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Jag vill varna för att ledningarna kan se ut att hänga lite snett vid första/sista stolpen. Jag begriper inte riktigt varför de gör det, det ser rätt ut på mitten tycker jag och det är EXAKT samma modell där....
Min lösning är att se till att start/stopp på ledningen inte är nära järnvägen, dvs inte syns....
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Ok.
Här kommer nu en höjd version som är 11 meter hög i stolpen, vilket bör ge 7 meters frihöjd för ledningen. Elledning_60kv.cdp Kommande - LOD och något kraftigare ledning.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Ladda inte ner version två här, den höjda elledningen - den är defekt....
Fel på objektet gör att texturen inte syns. Jag återkommer när jag fått ordning på det hela..... |
|
|
|