Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-22, 17:28   #19
GBSF
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Söder, Stockholm, Sweden
Inlägg: 652
Skicka ett meddelande via MSN till GBSF
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog Visa inlägg
Mitt förslag är att du ändå sänder in ett mail till Aurans support där du klagar på detta att Steam inte uppdaterar.
Auran har ju ändå ett avtal med Steam och det borde ligga i bådas intresse att du som kund behandlas korrekt. Jag föreslår också att du klagar hos Steam.
Det får jag nog ta och göra. Tittat runt lite och jag evrkar itne vara den enda missnöjda. STEAM verkar ju lägga problemet på Auran, men man tycker ju STEAM borde sköta detta, de sköter ju sina Valve spel som exempel otroligt bra med uppdateringar.
GBSF besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009