![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Mycket snyggt med sånna lok så kommer det aldrig bli förseningar i trafiken på banorna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Har fått A-3 på spåret men med många fel. Inte så säker på om jag håller på detta vansinne länge till!? Det finns ju annat i livet än bara problem, En sista bild "på spåret" på ett tag! Sen tar jag "time-out" ett par veckor! Vi ses kanske till våren?
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt en fråga bara kommer du bygga lite nyare tåg sedan elller bygger du bara nytt? Fast det är ju roligt med gamla tåg också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
Visst dem nya är ju fina på sitt sätt men det är inte samma sak som om T.X en E10 skulle rulla längs någon linje med ett timmer tåg eller något liknande.
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
allt efter 1960-70 är helt ointressant för mig! För mig är X1 en "ledbuss" eller möjligen ett delat flygplan. Du borde kanske själv börja knåpa och bygga, det är rätt kul och man får göra de tåg man vill!
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Rent av kusligt tajmat så finns det nu bilder innifrån hytten på Postvagnen!
http://postvagnen.com/forum/index.ph...dbb120#p432038 |
![]() |
![]() |