|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2011-02-12, 16:16 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Längtar också! Kan man få se några sommarbilder från rutten också?   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-02-13, 12:13 | #2 | 
| Tidigare Ruben Reg.datum: Oct 2008 Ort: Stockholm 
				 |   

Vad kul! Tack allihopa.   Dock lyckas jag inte få till några spårljud, trots att filer ligger i Sound-mappen och jag har skrivit in dem i ttyp.dat. Måste man placera ut dem för att de ska höras? Samma sak med Soundscource, de är inskrivna i Soundscource.dat, men syns inte i MSTS under den kategorin. Utan ljud från spår och omgivning är den inte mycket att ha. Några sommarbilder är ju kul att ta, nu när det är så mycket snö.    A32 lämnar Alvik... och ankommer Alvik strand. Strax ankommer vi till Stora Essingen. A32 har just lämnat Stora Essingen. Och så en avslutande bild på bron. Hoppas de uppskattas!   | 
|   |   | 
|  2011-02-13, 12:15 | #3 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Mycket snyggt!   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2011-02-15, 16:06 | #4 | 
| Medlem |  Du kan kanske få ljud... 

Jag äger TRS06 och har C20 där så jag har tunnelbaneljudfiler! Kan mejla och fråga tillverkaren/upphovsmannen om jag kan mejla över filerna till dig! Längtar till släppet    Svara fort bara... | 
|   |   | 
|  2011-02-15, 23:48 | #5 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Härliga bilder, nu längtar man ännu mer efter rutten!

__________________ Mvh Pirpen | 
|   |   | 
|  2011-02-17, 17:55 | #7 | 
				 |   

Tack för kommentaren, Pierre!   Tack, men jag har inte behov av ljudfiler från Tunnelbanan. | 
|   |   | 
|  2011-02-21, 23:01 | #8 | 
				 |   

Släppet blir uppskjutet för Tvärbanan pga att jag inte får till det med spårljud.   Vore kul om det funkade att använda de som är på KVB-rutten, men det hörs inget när man passerar punkterna som jag har placerat sound-regions.  Tacksam för svar! Hoppas någon vet, annars får det väl vara som det är, det är ju ändå en beta.   | 
|   |   | 
|  2011-02-21, 23:07 | #9 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   

KVB-rutten?
		 | 
|   |   |