![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
slutade precis min första ATC (flygkontroll) onlineträning på VATSIM (landvetter tornet) altså
![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() /Scanwing 20 ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2011-02-10 klockan 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
ALLA bussar i Täby/Danderyd/Vaxholm är inställda, så det verkar inte bli någon skola idag..
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Idag måste SL få lite positiv kritik för en gångs skull...
![]() ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-02-11 klockan 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Det är så jätteroligt i skolan idag. Kom minst en halvtimme för sent!
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sitter fortfarande hemma. Bussarna är fortfarande inställda. Gör inte direkt mig nånting eftersom jag inte hade något viktigt idag.
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Kom just hem från skolan!
På vägen dit fick jag gå hela vägen till skolan, (inte en enda buss på Gullmarsplan ![]() Som tur var gick jag ca. 25 minuter tidigare så det löste sig. ![]() Och på hemvägen kom en röd enkelbuss som "Linje 4 Gullmarsplan", så där löste det sig ganska bra också. Men jag hade inga lektioner idag, vi var bara 5 st. Det positiva var att det blev något kortare skoldag. ![]() |
![]() |
![]() |