![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
baloo406, har testat att ladda ner uppdateringen, men även den står det att den redan finns som local. Är inte det konstigt?
benkegbg, jo jag vet att man kan bygga ihop allt själv, men detta tar sån tid och med "cat wire" kan man enkelt dra ut stolparna med tråd och allt. Har för mig att dem också var svenska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Sen har du ju "Mod 1t", "Old 1t", "Cat 1t" osv, som är alltiett med stolpar å trådar, oxå svenska, gjorda av "emges".
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det du söker finns i spelet under Objects/Spline och heter Mod alt. Old. Bangårdsbygge kan vara lite knepigt, annars enkelt.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Har använt samma luftledningar som Nisse,
riktigt fina faktist! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ekan, jag har alltid använd "Cat 1t" osv men nu när jag installerade Sv. Tåg och luftledningspaketet så kom inte denna in i spelet.
Då undrar man vart den har tagit vägen? ![]() Den finns inte heller bland CM filerna.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Hittar du den i spelet.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kan det bero på det här kanske http://www.e-buzz.se/forum/showpost....3&postcount=64