Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-27, 15:13   #14
leoj
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2002
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 1 430
Standard

@Lan, hade samma problem. Hitta setpoint/inställningarna för musen, där väljer du att mitten knappen ska vara en "allmän knapp", då kommer det fungera

Sen har jag fått ett fint fel.. Jag har importerat en byggnad nu, föra att fortsätta på den i blender..
Men jag har lite problem med att modellen typ är för stor för blender

Jag ser inte tillräckligt mycket av allt, så jag kan tex inte få fatt kameran och rotera den för att rendrara en bild tex..

Kanske jag som är dum med, för blender är inte min starka sida, tex så har jag svårt att åka upp och ner i en ruta, utan lyckas bara rotera.. Blender är komplicerat, men ska ta mig fan lära mig det..

Som ni ser så beskär den friskt utav allt, helt skoningslöst, delar av min fina byggnad
Bifogade bilder
Filtyp: jpg blenderfel.jpg (45.1 KB, 141 visningar)
__________________
/Leoj
Jaudidamdamdubidamdam

Senast redigerad av leoj den 2010-12-27 klockan 15:20.
leoj besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009