![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
JAG GER UPP FÖR ATT MIN DATOR LA AV OCH ALLT FÖRSVANN. JA NI HAR HÖRT RÄTT JAG GER UPP Jag orkar inte ha en massa skyldigheter Förlåt
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Fan va det var synd
![]() Ifall du skulle vilja bygga om det någon gång så kan du alltid ta hjälp av oss i Projekt Göteborg, vi kan fixa repaints och annat. Det suger verkligen när det blir så när man håller på att bygga, det hände mig en gång men en annan dator när jag hade byggt väldigt mycket av göteborgs stad i trainz innan Projekt Göteborg bildades och sen gav jag upp men började på nytt och nu har det gått bra än så länge. Du har vår support // Projekt Göteborg
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
![]() Jag har trainz 2009 och "2010 samt Railworks, BVE, SST och ATS om det kan komma till nytta. ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |