![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Menar du om det fungerar i TS2010?, så är svaret ja. Annars får du förtydliga frågan lite.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Nöjd med svaret, blir nog att skicka efter denna version.....
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Vill bara tala om att min version av TS2009 fungerar och har alltid fungerat utmärkt. Jag har TS2010 också (två versioner installerade faktiskt - olika builds). Jag testar alltid mina objekt på dessa tre versioner. Jag använder mest TS2009 vid skripning då den är snabbare att starta upp. Jag har inga problem med någon version, men TS2010 är lite "tyngre" och kräver mera av hårdvaran.
En sak till kan jag nämna också. Jag använder aldrig "Launcher'n" (tar alldeles för lång tid) när jag startar CM eller TS2009/10. Jag har genvägar direkt till programmen så jag kan ha de öppna samtidigt om jag vill. I genvägen för TS2009/10 har jag lagt till alla mina inställningar som jag vill ha, som parametrar efter exe-filen (...bin\trainz.exe -parameterlista).
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag tar upp den här tråden på nytt för jag har installerat om Trainz 2009. Det knepiga är att jag inte vet vilken version jag sitter med. Att det är senaste builden tror jag, men vilken version av 2009 är det? Hälsningar EDIT: Ser att det finns en senare version (44653) som jag nu skall ladda hem. EDIT igen: Ser att det är version 3.1 när man kommer in i spelet. Så glöm ovanstående fråga.
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2011-06-12 klockan 10:13. |
![]() |
![]() |