![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#151 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snygg T44 väldigt fin bra att det kommer en ny version en fråga kan du eller någon annan fixsa en T44 hytt för det är en sak som jag saknar med tågen i trainz hytter Men anars blir många och ditt tåg väldigt fina.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Medlem
|
![]()
Blir det någon STL elr STW koppel. Snyggt underverk
![]() ![]()
![]() |
#153 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Loket är förberret för STL koppel, så jag ska bara se om jag lyckas utrusta dom med det eller om jag ska överlämna det åt ekan.
Kan även glädja er med att loket nu är utrustat med sina egna boggier, så nu har jag bara ett par mindre grafiska saker att åtgärda, samt att jag måste fixa fönsterna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Tidigare v10
|
![]() ![]() Måste få kopplet till att fungera, vilket jag inte riktigt lyckas med, så måste jag mörka till fönsterna lite, sen så är det ekans tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Riktigt snyggt, Marcus.
![]() ![]() Bara en liten fundering. Sitter det inte luckor i fronten eller är det i aktern dom sitter? ![]()
![]() |
#156 |
Tidigare v10
|
![]()
Sitter luckor i fronten, men det är ett textur arbete i min åsikt och det har jag bollat över till Ekan alla redan, om även du är intresserad av att ta dig en koll på modellen och texturerna så kan du höra av dig via PM med en mail så ska du få en beta version.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Men jag rullar över bollen till ekan. Bara att erkänna, att hans ommålningar, sopar banan av mina och slår dom med hästlängder. Förstår inte, hur han bär sig åt. För att få till såna vädringar på lok och vagnar. Sen går det undan också.
![]() |
![]() |
#158 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Nu tycker jag det har varit alldeles för mycket Trainz i denna tråden så jag skjuter in en bredsida från RailSimulator.
![]() Har bara dratt in den rakt av från Marcus filer utan några justeringar. Gjorde kopior av simfilerna för den till höger som är närmare release (också det ett samarbete). Betyder att det är mycket i simuleringen som är åt skogen men den går att köra dock. Ser ut som att vi har olika färgleverantörer ser jag. Marcus, filen kommer i dropboxen om du vill få lite omväxling till Trainz. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Men Trainz äger ju
![]()
![]() |
#160 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Läckert, kul att se hur arbetet framskrider. Starkt jobbat och kul att se dessa sammarbetsprojekt både mellan människor och över simulatorgränserna.
![]() |
![]() |
#161 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser mycket bra ut i RW också!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Tidigare v10
|
![]()
Snyggt, båda två!
KMW, en ny 3Ds fil dyker ändå relativt snart upp i dropbox mappen, då jag har en del nya detaljer installerade på den nuvarande modellen, och ja, det vart lite nyans skillnad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kul att få se henne i RW också! Toppen med fler svenska lok!
Bra jobbat allihop!
![]() |
#164 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Snyggt!
![]()
![]() |
#165 |
Tidigare v10