![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej
![]() Tre stycken bondgårdar att placera ut på era banor i RW. ![]() De är inte särskilt detaljerade vad gäller 3D-biten, så de gör sig bäst på lite håll. Bland annat så saknar dom skuggor. Ett stort Tack till Hawk som låtit mig använda hans texturer. ![]() Ni som bygger banor och lägger upp för nedladdning får fritt skicka med dessa hus så länge ni inte tar betalt för sakerna. Säg till om det inte fungerar som det ska. Detta är första gången jag skapar en rwp-fil, men jag tror att jag fått med allt. ![]() Bondgårdarna aktivieras under mitt användarnamn (MatsH). Hoppas att de kommer till användning. ![]() mvh .... Mats
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Tackar tackar!
![]() Edit: testade att installera, fungerar utan problem ![]()
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning. Senast redigerad av Mawkish den 2010-10-30 klockan 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tackar tackar
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar! Gärna mer enkla svenska byggnader, behövs så lite ibland för att få det svenskare...
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Toppen!
Om du har lust att slänga ihop ännu en enkel byggnad skulle jag kunna ta bilder på Myway (alt. pressbyrån om jag kommer till någon sådan, men just myway har jag nära till.) Dock så är Maywaybutiken i ett centrum, så det enda jag kan fota är framsidan (ingången), men jag kan fota en av centrumets väggar så kan man bara klistra på det?
![]() |
#6 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Roligt att ni uppskattar byggnaderna.
![]() De är som sagt inte särskilt avancerade att bygga. Det är texturerna som är det svåra tycker jag. ![]() Jag har ett par andra saker jag skulle vilja ge mig på bara jag lyckas hitta några bra bilder. Måste också lära mig hur man får skuggor på objekten samt även nightlighting. mvh .... Mats
![]() |
#8 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citat:
![]() Problemet är att jag tror inte att det finns så mycket att fota längre. Jag är lite insnöad på Stockholm under sent 70 och tidigt 80-tal. Drömmen för mig vore att bygga en pendeltågslinje att få köra X1 på. ![]() En av de saker jag är intresserad av är de gamla blå SL-byggnaderna, t.ex. trapphuset vid Spånga station eller biljettspärrarna i Kungsängen och Västerhaninge. Jag tror tyvärr inte att något av det finns kvar idag. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
|
![]()
Toppen! Blir perfekt på lite avstånd.
Tack Mats