![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Hawk!
Nej det var Stockholm-Uppsala jag vill bygga och jag vet att det är ett jätteprojekt samt att jag kommer både svära och grina under byggets gång. Men omöjligt ska det inte vara, men lång tid kommer det ta att bygga rutten. Tänker inte ha med precis alla objekt som finns i verkligheten, men försöka få nån bygga vissa objekt som t.ex. årsta bron, stadhuset m.fl. så man känner igen sig när man åker/kör rutten. Och visst ser jag fram emot dom rutter som kommer, men det vore roligt med en "riktig"! ![]() http://pirpen.cjb.net/ Edited by - Pierre on 21 November 2002 23:09:41 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Önskelista för nästa STW skiva | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-07-23 20:16 |
Ändrade färger i Körmonitorn och Nästa Station. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-06-26 22:40 |
Nästa grafikstandard? | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-12-04 15:16 |