![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mitt problem är inte webbläsaren. Det är IE6 uppdaterad så mycket det går. Jag vet inte säkert, men tror problemen beror på, att det läggs en cockies i dator, och när jag ska ladda ner efter att ha loggat in på de sätt ni beskrivit plus en massa andra sätt, så stämmer inte ipadressen eftersom jag sitter bakom en bredbandsdelare där min rätta ipadress finns.När jag loggar in så är det min interna ipadress i datorn som syns. där någonstans blir det fel.Nogon checksumma som finns i cockiesen blir fel och jag får ett felmeddelande. Om jag väljer att öppna i stället för att spara, då kan jag få hem en fil, och till och med spara en annan fil om jag börjar spara den innan den öppnade filen är hämtad klar. Det låter kanske invecklat, och det är det också.Eftersom det finns flera datorer på samma ipadress så kan jag inte koppla upp mej direkt, vilket säkert skulle fixa problemet.
MVH Janneå |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
problem nedladdning | mr Rapid | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-12-28 00:40 |
Frågor om TSM, Animerade saker för nedladdning. | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:17 |
Nedladdning filer | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-03 15:45 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 16:09 |