![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vem röstar du på? | |||
Moderaterna |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 15.69% |
Folkpartiet |
1 | 1.96% |
Centerpartiet |
1 | 1.96% |
Kristdemokraterna |
4 | 7.84% |
Socialdemokraterna |
12 | 23.53% |
Miljöpartiet |
14 | 27.45% |
Vänsterpartiet |
1 | 1.96% |
Sverigedemokraterna |
7 | 13.73% |
Piratpartiet |
0 | 0% |
Övrigt parti |
0 | 0% |
Röstar blankt |
3 | 5.88% |
Antal röster: 51. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Vi får alla ta vårat ansvar för att se till att vi har bra sjukvård, äldreomsorg och bra skolor i Sverige, dom som inte vill bidra med pengar till det, dom får helt enkelt klara sig utan dom resurserna då, för då kanske pengarna räcker till för att göra det bra för dom som faktiskt vill göra rätt för sig och betala.. Glöm inte bort vart skatten går någonstans, och glöm inte bort att alla sliter för sin lön, Jag har många års utbildning framför mig, och en dag så har jag förhoppningsvis ett välbetalt jobb, och då kommer jag gladeligen betala skatt, för jag vet vart den går. Om man är så snål att man inte kan tänka sig att betala skatt för sjukvård, äldreomsorg, och skolan, så kan man flytta till USA där alla får klara sig själva. Detta är Sverige, inte en ny amerikansk delstat. |
|
![]() |
![]() |