![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag använder Radio Mobile version 10.7.9 och Internet Map Point Europe.
Kartan ovan är från Eniro, men den är bara för att illustrera hur jag lagt upp banan.
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag har fått köra på Internet OpenStreetMap. Undra om det har med detta att göra, att mina Dem-kartor har knasat?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tror det fanns någonstans i instruktionerna hur man laddar ner Radio Mobile. Där fanns en fil som man skulle öppna och lägga i programmet. Då kan man sedan välja viljen källa man önskar för själva kartan: Se steg 8 i beskrivningen. Hälsningar
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-09-18 klockan 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Ska ta en titt på det hela, lite senare. Tack, för infot.
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citat:
Men jag har kört helt fast. Har avinstallerat och försökt installera på nytt, men kommer hela tiden fram till samma resultat. Zippen wmap i steg 8. Var har du packat upp den någonstans? Har den egentligen någonting med, att vi får olika alternativ att välja på, när vi ska Merga.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hmm.... Jag vet faktiskt inte. Det var så lång tid sedan jag laddade ner Radio Mobile. Om du skcikar mig ett e-mail så kan jag skicka dig en kopia av min RadioMobile-mapp så får vi se om du kan få samma program som jag använder.
Min e-mailadress: benkegbg@hotmail.com Hälsningar