|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2010-09-14, 01:27 | #1 | 
| Tidigare v10 Reg.datum: Nov 2005 Ort: Halmstad 
					Inlägg: 2 513
				 |   
			
			Fruktansvärt snyggt!    | 
|   |   | 
|  2010-09-14, 03:07 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2010 Ort: Uppsala 
					Inlägg: 562
				 |   
			
			Sjukligt snyggt! När man sitter och jävlas med texturering på ett enkelt hus själv så inser man hur mycket jobb och kunnande det ligger bakom vagnen(arna), en grym inspirationskälla att fortsätta jävlas    
				__________________ Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning. | 
|   |   | 
|  2010-09-14, 09:31 | #3 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
					Inlägg: 6 922
				 |   
			
			Mycket snygga vagnar och ja Hawk, det loket skulle vi haft försvenskat!
		 
				__________________ Mvh Pirpen | 
|   |   | 
|  2010-09-14, 20:37 | #4 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Sep 2001 Ort: Vendelsö 
					Inlägg: 4 502
				 |   
			
			Tack!    När ändå var i tagen att konvertera ut i RW passade jag på och göra ordning C3g-vagnen också. Tror inte jag gör så mycket mer med den än att ska montera dit lite bromsar så det går att åka annat än bara långsamma växlingsrörelser... | 
|   |   | 
|  2010-09-15, 15:12 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2005 Ort: Karlstad, Sverige 
					Inlägg: 988
				 |   
			
			Snygga vagnar må jag säga! Vilken shader använder du för fönstren? Jag använder BlendATexDiff med TRANSLUCENCY satt och då fungerar det både i RS och RW. /æ | 
|   |   | 
|  2010-09-15, 16:48 | #6 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Sep 2001 Ort: Vendelsö 
					Inlägg: 4 502
				 |   
			
			tackar!  Aha, den ska jag prova. Den shader jag nu använt är TrainGlass.fx
		 | 
|   |   | 
|  2010-09-15, 17:27 | #7 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2005 Ort: Karlstad, Sverige 
					Inlägg: 988
				 |   
			
			Misstänkte det, den finns som sagt endast i RailWorks men BlendATexDiff funkar i båda. Vore ju synd att låsa sig endast till RailWorks på enbart en sådan liten detalj. /æ | 
|   |   |