|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1861 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
Snyggt jobbat Totte! Du börjar närma dig!
![]()
Mvh Bönan ![]() Har påbörjat men nu gett upp - BETA finns på www.train-sim.com: Stockholms Tunnelbana för MSTS Har byggt: Något som ska likna Siljansbanan Mora-Rättvik för KRS Har byggt: Ostkustbanan & Arlandabanan Stockholm C - Arlanda - Uppsala Bygger: Djurås - Mora Strand att slå ihop med Nejmegs dalabanan Uppsala - Djurås och min bana Stockholm C - Uppsala |
|
|
|
|
|
#1862 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Tack för uppskattningen! Just håller jag på mellan Nol och Bohus. Bilderna visar jag senare tillfälle.
|
|
|
#1863 |
|
Tidigare mrdaddydj
|
Härligt att det går så bra! Jag ska fara och ta några bilder vid Velandabron i höst. Det börjar hända saker där nu!
Lycka till i fortsättningen och i den lite lägre temperaturen!
|
|
|
#1864 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
Totte, broder,
Jag undrar om inte Du vinner i kampen om en färdig rutt, före Banverket och Vägverket menar jag! Fantastiskt jobb och lycka till! vill du ha hjälp om Mölndal så jobbade jag en gång i tiden båsde i Almedal, Mölndals Övre och Nedre, i ett dimmigt 70 tal hälsar Lasse J numera på gummihjul i dina trakter |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|