![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vill du hjälpa till & utveckla nåt område? | |||
Jag bor i byggområdet & kan tänka mig bygga nåt där.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 27.78% |
nej , jag bor inte inom området.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 72.22% |
Antal röster: 36. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Idag måste vi tacka En som byggt en jätte fin spåranläggning åt oss, H-E Hedstöm som byggt Sthlm-dalarna- Malmö just nu väntar vi på rutten så ska vi sätta i hopp den och slipa till den , vi har inte fått den ännu utan i veckan hoppas jag , så slipar vi till den sedan kopplas Malmö-Köpenhamn till & om Sträckan som vi kommer att få via mejl är godkänd släpps första delen STHLM- GBG- Malmö- Köpenhamn om några veckor..
hoppas att de är fler som vill hjälpa till, kanske är detta de största svenska trainz samarbetet?
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Oj oj oj oj oj, jag blir så imponerad så det är inte klokt, det ska alltså bli en rutt: Stockholm-Göteborg-Malmö m.m. det har man väntat på i alla år, det är något visst med trakter man känner eftersom man bor i 08:a hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Wow, de låter underbart
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Någon sådan här bana finns inte ens till den där andra konstiga tåg simulatorn från microsoft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Så med andra ord har vi både väst och södra stambanan med nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Kul att man kommer att kunna kora Shlm-GBG-Malmo-Kopenhamn. Det kommer att bli verkligen roligt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() Ni som bor i området får dock bygga sennsioner eller nåt senare.. , eventuellt rutter asså några andra sträckor..
![]() |