![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() Vill bara PS:a att när man kommer till Göteborgs centralstation bör man ha en bra dator för att slippa att de laggar/ hackar, orsaken e att de e väldigt många spår: 16 stationsspår, 18st" vagnsparkeringsspår" .
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jag har mätt på min bana och jag fick det till ca 12km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
snyggt med några 100 meters marginal, inte dåligt asså..
![]()
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Tack! Jag måste också säga att du bygger jättefint.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
tack du hehe , vet du ungefär när du tycker att du kan skicka banan så sätter vi ihop detta alternativt lägger man upp den på forumet eller så väntar man tills vi når Trollhättan?
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Banan blir nog klar till Hösten P.g.a Jag ska vara på semester under hela sommaren. Jag har tänkt att släppa en version Älvängen-GBG och efter så släpper jag en version Älvängen-Trollhättan och GBG,
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
bra marmar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr har jag inte denna bana kvar pga vi fick formatera om datorn för jag hade problem med datorn. Den startade aldrig. Men jag har börjat med en ny bana i Öxnered. Den kanske fortsätter ner till Göteborg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Var laddade du ner det tåget. Jag vet att det börjar bli lite tjatigt att alla ska gå runt och fråga om tåg, men snälla!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Här finns den
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=GDG-Expressen |
![]() |
![]() |