|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#3151 | |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Quote:
Det kanske är dags att plocka upp restickan ur lådan igen då ![]() .Blev det TS2010, eller..? Bilden såg inte heller så tokig ut förresten .
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
|
#3152 | |
|
Medlem
|
Quote:
Det får du väl göra om du vill, men jag tar inte ansvar för eventuella konsekvenser... ![]() Jorå, TS2010 blev det. Fast man får väl se hur mycket tid för TS det blir, SSU och flickvän går liksom före ![]() Tack! Det är som sagt bara ett vidarebygge på Marcus lilla modul som är ruskigt snygg!
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
|
|
|
|
|
#3153 |
|
Medlem
Join Date: May 2010
Location: Rijeka, Croatia
Posts: 16
|
Sorry for non good screen but I put out ICE-T from TRS2006 and drive him in TRS2004
![]() ![]() ![]() And yesterday make in red repaint ![]() ![]()
__________________
Hälsningar från den kroatiska ![]()
|
|
|
|
|
|
#3154 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Nice pics, "tomo-ri"
.---------------------------------- Mer nostalgi, och lokaltåg. Har kladdat lite på Lennarts Bo6, bl. a målat dom "Benganbild"-grön. Har däremot igen aning om det var en färgvariant som SJ hade, eller vart den målningen kommer i från. Finns säkert några "gammla gubbar" här som har svar på det .
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#3155 |
|
Medlem
Join Date: May 2010
Location: Rijeka, Croatia
Posts: 16
|
I will represent You my map what I creat and jet work in TRS2006. Almost all are repaints! But, let's go to see map.
We ride with JŽ 362 and old express wagons ![]() Leaving first station ![]() ![]() First class wagon Ski place
__________________
Hälsningar från den kroatiska ![]()
|
|
|
|
|
|
#3156 |
|
Medlem
Join Date: May 2010
Location: Rijeka, Croatia
Posts: 16
|
Derail train in valley
![]() ![]() winter trees ![]() ![]() Near waterfall ... ![]()
__________________
Hälsningar från den kroatiska ![]()
|
|
|
|
|
|
#3157 |
|
Medlem
Join Date: May 2010
Location: Rijeka, Croatia
Posts: 16
|
... and river
![]() ![]() ![]() Entered in next station ![]() ![]() Here wait also old JŽ locomotive with old wagons ![]() And that is. For now!
__________________
Hälsningar från den kroatiska ![]()
|
|
|
|
|
|
#3158 |
|
Medlem
Join Date: May 2010
Location: Rijeka, Croatia
Posts: 16
|
And some explanation:
- map is without ground texture because I still work ![]() - trees, waterfall, river, centenary ... locomotives, wagons ... that are my repaints! Repaints are from real world.
__________________
Hälsningar från den kroatiska ![]()
|
|
|
|
|
|
#3159 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Vart lite småfrälst i Lennarts "BosseX"-vagnar, så det blev ett hemskans tjötande med bilder på dom, men vi tar väl några till ändå
, här på Näraklarabergs stn.
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#3160 | |
|
Medlem
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#3161 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Alla bilder jag visar är från min egen bana
.
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#3162 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#3163 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#3164 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2002
Location: , , Sweden.
Posts: 105
|
Finns Bo6-vagnarna för nedladdning?
__________________
kbm |
|
|
|
|
|
#3165 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Inte rktigt än.
Jag är bara med och betatestar lan's fina vagnar. Fick förövrigt en ny uppsättning fönster, med teakramar, så man fick ta in vagnarna på ett snabbt verkstadsbesök för att montera dessa, åsså iväg på en provtur på den gammla skumpiga banan. Ganska vanligt "förr i tiden", att det kunde gunga till ordentligt i tågen, när man passerade en jvg.övergång t.ex. Syns väl lite av hur gungig rälsen kunde vara på första bilden. Lennart: Sett ur toaperspektiv, så blev resultatet "skitbra" ![]() .
__________________
Ekan |
|
|
|