![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Ja den skäms inte över sig ![]() Men många uppdateringar ligger ju bakom den "nya" grafiken i MSTS samt en massa finlir med både texturer och shapfiler, inte att förglömma Bin, den är oumbärlig...! Nu kommer jag att försöka få ordning på min nya dator, för er som är intresserade, så har jag en tråd om mina problem på SC http://www.sweclockers.com/forum/4-g.../#post10050769 Jag hoppas det löser sig. Sedan blir det både TRS 2009 och RW. Justa petter ![]() Mitt grafikkort borde räcka ett tag....., med två Mb minne... Jag tror att det kommer att bli super.duper ![]() Om någon kan hjälpa mej med monitorproblemen, så blir jag bara glad, SC, kan ju missa även dom..... ![]() Mot framtidens land, på gummimadrasser ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag fick skicka in skärmen för uppdatering av firmware, sedan blev den perfekt. 1920x1200 som det skall vara ![]()