![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har inte tänkt på det, men borde ju gälla alla rutter då tycker man!?
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag vet inte. Kan laddhacken uppstå när tåget nalkar tungt område? För mig gör det i min rutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det är visseligen väldigt mycket runt Paddington och kan bero på det, men vill vara säker på om det är det eller om det är nån inställning eller min dator felet beror på????
Mitt grafikkort, ATI HD5770, är ju ett mid.range kort, så det kan vara det. Men å andra sidan, så har jag fattat att RW är mer cpu-krävande än gpu-krävande...hmm...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag får också laddhack, mina FPS droppar ner till 15-20 FPS. Detta sker sedan igen efter drygt en minut. Tror mer att det beror på att min hårddisk inte är någon raket, den hinner inte med att hämta allt som skall in i vyn för tillfället.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Där har vi det. Jag tror på vad Rojje skrev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bra att veta att det inte bara är hos mig. Tycker ändå det är lite konstigt, då min disk inte är så himla gammal eller direkt seg. Samsung Spinpoint F1 1tb 32mb cache 7200rpm sata...
Kanske dags för en ssd-disk!?
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-04-17 klockan 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Har en i7 920, ej överklockad, 6 GB RAM, W7 64-bit, GeForce GTX 260 och en likadan hårddisk som dig. Har också tankar på att skaffa en ssd...
![]() |