![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tyvärr leoj, du har nog missuppfattat frågan lite och jag vet att det är svårt att ställa den ordentligt via något långsam konversation på nätet.
Det kort jag har idag, körs på en 19" skärm med upplösning 1280x1024 och det räcker inte till. Det är inte så sällan som bilden kör fast och vissa banor är det bara ingen ide att starta. Trainz är ju i princip omättligt på grafikkort. GeForce 8600GT, det kort jag har idag, är det som Auran rekommenderar och det som Auran rekommenderar brukar vara ett minimum. Antagligen tänker de bara på de banor som kommer med spelet men ute i Trainzvärlden sitter det duktiga människor och knåpar ihop saker som kräver bra mycket mer. Ovanpå detta så kommer det ju lok och vagnar. Jag har lok på 30 MB och vagnar på 101 MB. Det krävs ju allt mer kraft för att köra Trainz. |
![]() |
![]() |