|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2010-03-28, 17:30 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Mar 2010 Ort: Sverige 
				 |  Problem med att använda min egna rutt 

Hej,jag har nu gjort en rutt i Route Editor, ända från grunden och jag är helnöjd. Problemet är dock att jag inte kan hitta rutten någonstans i själva spelet. Hur ska jag "spela" den? (sätta ett tåg på den). // Tack på förhand Simon Senast redigerad av simonn93 den 2010-03-28 klockan 21:08. Anledning: hel(b)öjd till hel(n)öjd | 
|   |   | 
|  2010-03-28, 17:36 | #2 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Du måste göra en path i activity editor. Guide finns på banbyggarna.se. Jag hade också problem med det när jag var ny med MSTS för kanske 5 år sen. Jag minns fortfarande min försa rutt jag byggde för eget bruk, den var ca 5 km lång och baserad på världen i sagan om ringen... Snyft!    
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2010-03-28, 20:47 | #3 | 
				 |   

Om vi nu "låtsas" att jag inte vet vad det är... så.. liksom.. du vet :P Jag har precis börjat använda det och är en så kallad newbie. Innan har jag bara kört tågen och sånt. // MVH simon | 
|   |   | 
|  2010-03-28, 21:36 | #4 | |
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   Citat: 
 Ingen fara, vi har alla vart nybörjare... Gör man en egen rutt måste man skapa en path med activity editor. Annars kan man inte välja rutten i msts (den syns inte i listan!). Enklast är att följa denna guide och göra en enkel aktivitet: http://www.banbyggarna.se/guider/Aktivitet.htm Kolla även övriga guider på Banbyggarna! 
				__________________ Mvh Pirpen | |
|   |   | 
|  2010-03-28, 22:31 | #5 | 
				 |   

Tack, du är bäst    | 
|   |   |