![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() f.ö så har jag installerat om Rw nu. Jag har inte lagt in backuperna än, men hittills funkar det galant ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu la jag in asset-backupen. Och Rw slutar att fungera direkt...
![]() Efter att jag har flyttat bort asset-mappen igen så blir det inte bättre.. Kan det vara så att min asset-mapp på något sett sabbar Rw? ![]()
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hawk: Varför är du missnöjd med TRS2009 och varför vill du inte ens prova RW? Beror det på nya datorn eller att du inte gillar dom simulatorerna!????
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Okej, ska testa det
![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() Citat:
- one or more assets files are corrupt - maybe has one asset file 0 kb ? - are the assets files write protected? Then change the file attributes and remove the "read only" flag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Thanks for the tips! It was one of the files to my SJ fake coach that was deleted. But i found it in the "trashcan". Now, it works perfect! Sorry for my bad english... ![]()
![]() |