![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Alla addon du köper från steam laddas också ner och installeras automatiskt. Och om du ska installera spelet på en ny dator (går endast att ha det på en åt gången) så laddas alla addon m.m som du köpt från steam ner samtidigt med själva Rw. Väldigt smart ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Låter bra det!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ljuset reflekteras mycket snyggare på tågen och vädret är bättre. Sedan är grönsakerna förbättrade
![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag köpte RW i höstas utanför Steam. Får jag uppdateringar då? Om inte, hur gör jag då? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Alltså om du köper ett addon via steam installeras det automatiskt.
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Angående RS, så köpte jag det direkt när det släpptes. Kändes som en beta, full med buggar. Sen kom visseligen mk1 och mk2 uppdateringarna, men då var ju skadan redan skedd och jag gick tillbaka till MSTS. RW är vad RS borde varit! Nu tycker jag vi gått för mycket off-topic i denna tråd (mitt fel också!) och bör låta den vara för screens endast...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-02-13 klockan 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
X7:an som är på provkörning på Tallskogsbanan får vänta på ett persontåg som precis avgår mot just, Tallskogen
![]() EDIT: Bilden verkar ha blivit lite grynig efter förminskningen... ![]()
![]() |
#10 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ser bra ut, visa gärna mer!
![]() |